Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på Goldentime.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen
repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Da Goldentime.dk er autoriseret forhandler af alle de mærker, der føres på hjemmesiden, får du også en gyldig garanti fra producenten. Denne garanti er dog en begrænset garanti, da garanti på ure ikke dækker glas, batteri, krone, læderrem eller metallænke, da der på disse forekommer slid samt belastninger ved brug.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostningerEr reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:Ulsted & Nicolaisen
Nørregade 51
7500 Holstebro
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til osNår du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
PersondatapolitikNår du handler på Goldentime.dk, skal du som minimum oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse
oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre din konkrete bestilling.
Personoplysningerne registreres hos Ulsted & Nicolaisen ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og webshopansvarlig for Ulsted & Nicolaisen ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på goldentime.dk er webshopansvarlig, Rikke Baunbæk.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Goldentime videregives eller sælges på ingen måde til 3. part og vi registrere ingen personfølsomme oplysninger.
Vi har en aftale med anmeldelsessitet, Trustpilot.dk, om afsendelse af mail med spørgsmål om jeres vurdering af Goldentime.dk.
Som registreret hos Ulsted & Nicolaisen ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også
ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Ulsted & Nicolaisen ApS via e-mail (
info@goldentime.dk).
KlageadgangHvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på tlf. 29 24 66 44. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr "